DIY: Branding za pár korun

 

Firemní nebo osobní branding je jednoduše to, jak se prezentujete. Je to to první, co lidé vnímají. A lidé soudí podle vzhledu.

Líbí se vám firemní brand velkých společností? Myslíte si, že atraktivní firemní branding je jen pro vyvolené? Omyl! Firemní brand je základ a měli byste na něj myslet už na startu vašeho projektu. Chcete se přece vašim zákazníkům líbit.

Samozřejmě že dokážeme nechat vyrobit cokoliv od hlavičkového papíru po svorky na papír ve tvaru firemního maskota, ale většinou to znamená zakázku v řádech stovek kusů (minimálně). Ale protože máme rádi naše klienty (malé stejně jako velké) a ti chtějí také hezké věci a jednotný firemní brand, ale 5000 ks obálek nespotřebují ani v příštím životě, zamysleli jsme se nad řešením. A zkompletovali jsme dostupný způsob, jak můžete mít vaši značku na čemkoliv si usmyslíte a nezruinuje to váš rozpočet.

 

Co potřebujete?

Základem je logo. Logo které je čitelné a hezké i v minimální velikosti a pak to chce nápad. Pokud nemáte vlastní, nevadí. Na to jsme tu my!

Už při tvorbě loga se vyplatí zamyslet se nad progačními předměty. Pokud je v logu nějaká dominantní barva barva, měla by se tato barva objevit i na progačních předmětech. A vzhledem k pozdějším finančním nákladům se vyplatí zajít se podívat do běžného papírnictví, co vše je ve vaší barvě dostupné. A nebo můžete mít propracovanou a použitelnou černobílou verzi loga.

 

DIY firemní branding

Zajděte do papírnictví a nakupte si vše, na čem chcete mít vaše logo.

  • Poznámkové bloky a sešity
  • Obálky
  • Štítky
  • Papírové lepící pásky
  • Dárkové tašky
  • Vizitky
  • Dárkové poukazy
  • … (fantazii se meze nekladou)

Dále budete potřebovat razítko s vaším logem a čímkoliv dalším co chcete doplnit. Může to být adresa nebo firemní motto. Záleží čistě na fantazii. Meze se nekladou ani rozměru, jen s menším rozměrem se pracuje lépe.

Vzhledem k různým povrchům doporučujeme místo klasického inkoustu použít polšťářky s akrylovou razítkovací barvou. Jsou běžně dostupné v papírnictví nebo kreativních potřebách v různých barvách a mají i variantu s barvou na textil.

A pak se stačí jen uvolnit, popustit uzdu fantazii a váš jednotný firemní branding je na světě.

 

Výhody a nevýhody

Výhodou je jak značná finanční úspora tak jedinečnost, kterou Váš brand získá. Běžným věcem vtisknete osobitost a ještě se u toho budete bavit. Nevýhodou je, že se asi ušpiníte (tedy aspoň já byla od razítkovací barvy až za ušima), ale dá se to vyprat.

Budeme rádi, když nám pošlete fotografie vašeho osobitého brandingu. A pokud si nebudete vědět rady, můžeme vám pomoci třeba s návrhem a výrobou jedinečného razítka.

My jsme toužili po firemních materiálech v dnes velmi moderním RECY stylu.

MĚLI BYSTE O NÁS VĚDĚT

Nevyhledáváme pouze vzrušující a VIP projekty, každý klient má naši 100% pozornost a péči. Každý projekt je naší srdeční záležitostí.

Pokud hledáte grafické studio se kterým můžete růst, pak jsme tím správným partnerem pro Vás.

Jsme full service grafické studio z Brna. Specializujeme se na tvorbu vizuálního obsahu od konceptu až po realizaci. Tvoříme především v oblasti firemního designu, propagačního tisku a webu.